Werking
Wij informeren u
Een woordje uitleg over de werking van het zonnecenter:
SunPalace is een hypermodern 100% geautomatiseerd zonnecenter. De allernieuwste en meest gebruiks- vriendelijke technologie zorgt ervoor dat u in slechts enkele heel envoudige stappen van alle services kunt genieten:
Hoe werkt de registratie?
Welkom bij Ergoline zonnestudio SunPalace. Onze studio’s zijn 24 uur op 24, 7 dagen op 7 toegankelijk voor geregistreerde klanten. Wil jij ook genieten van een ongeëvenaard bruiningsresultaat en comfort, dan kan je je tijdens de bemande uren registreren. Een enthousiaste medewerker informeert je en zal aan de hand van enkele vragen je huidtype en zonneprofiel bepalen.
Geef zeker je GSM nummer en e-mailadres door om je gratis zonnebankbeurt te ontvangen met je verjaardag. Van zodra je het gedrukte document ondertekend hebt, kan je verantwoord en veilig zonnen...wanneer jij het wil!
Let op: U dient steeds uw electronische identiteitskaart of SIS-kaart mee te nemen!
Hoe start ik een zonnebank?
Om een zonnebank te starten stop je je identiteitskaart in de lezer of beweeg je je badge voor de sensor waarna het systeem je gegevens zal ophalen. Ons welkomsscherm geeft je een duidelijk overzicht van de beschikbare zonnebanken alsook van je saldo en persoonlijk zonneprofiel. Van zodra je een zonnebank hebt geselecteerd kies je in het volgend scherm een voorgedefinieerd aantal minuten of stel je dit manueel in.
Mocht er onvoldoende krediet aanwezig zijn dan geeft het systeem je de mogelijkheid om te herladen. Dat kan rechtstreeks door biljetten of munten in te voeren, of, indien aanwezig in het filiaal, met Bancontact.
Op het scherm verschijnt je nieuw saldo. Druk op "ok", en druk op "start" om je cabine te activeren. Je kan je nu rustig naar je cabine begeven, je zonnebank zal automatisch starten na 8 minuten. Tijd genoeg dus om de bank te reinigen en je zonneproduct aan te brengen. Ben je sneller klaar dan kan je de zonnebank starten via de "start-toets" op de zonnebank.
De intuïtieve bediening van de zonnebank geeft je bovendien toegang tot een heel aantal instellingen om je zonnesessie te personaliseren. Beweeg met de linker- en rechterpijltjes door het menu en pas de instelling aan met de toetsen boven of onder, de spraakgids zal elke optie verduidelijken.
Vergeet ook na je zonnebanksessie de bank niet te reinigen en deponeer je gebruikte handdoekje in de mand bij het verlaten van het gebouw.
Hoe kan ik herladen?
Je kan je account op elk moment herladen, gebruik daarvoor je identiteitskaart of badge om je aan te melden op het systeem. Van zodra je gegevens zijn opgehaald krijg je linksonder de mogelijkheid om je saldo te verhogen. Druk op de knop “druk hier om geld toe te voegen” om het betaalscherm te openen en voer biljetten of munten in.
Is je filiaal uitgerust met een Bancontact betaalautomaat dan krijg je linksboven ook de optie Bancontact. Na een succesvolle betaling zal het nieuwe saldo meteen op je account verschijnen.
Klaar met herladen? Druk dan op de knop “OK” om terug te keren naar het welkomstscherm en een zonnesessie te starten of druk op “STOP” om het systeem te verlaten.
Kan ik betalen met Bancontact?
In een aantal Ergoline SunPalace filialen kan je veilig en snel betalen met Bancontact. Als deze optie in jouw filiaal aanwezig is zal je in het betaalscherm linksboven de optie Bancontact terugvinden. Tik dit aan en geef in het volgend scherm het gewenste bedrag in. Je kan het bedrag eenvoudig overnemen, samenstellen met de biljetten of ingeven via het cijferklavier. Druk op "voer bankcontact betaling uit" en volg de instructies op de betaalterminal. Bij een succesvolle betaling wordt er automatisch een ticket afgedrukt en zal het nieuwe saldo op je account verschijnen.
Hoe werkt de toegangscontrole?
Zonnen, in alle veiligheid, wanneer jij het wil? Dat kan! Alle Ergoline SunPalace filialen zijn uitgerust met geautomatiseerde toegangscontrole. Als geregistreerde klant stop je je identiteitskaart in de lezer of beweeg je je badge voor de sensor. Van zodra je gegevens zijn opgehaald krijg je een groen signaal en kan je je identiteitskaart verwijderen en de deur openen. Onze gebouwen en parkings zijn volledig verlicht en beveiligingscamera’s houden, met respect voor uw privacy, zowel binnen als buiten een oogje in het zeil.
Wat te doen bij vragen of problemen?
Heb je vragen of opmerkingen dan vind je in elke ruimte, zelfs in het toilet, een telefoontoestel waarmee je op elk moment snel en gratis een medewerker kan contacteren.